close
close

Голосування

З якого джерела Вам зручніше дізнаватися про новини компанії?

 

Запитання про телебачення

Загальні запитання 

 

Я бажаю підключитися до послуги Кабельного телебачення, що мені потрібно для цього зробити?

Вам потрібно зателефонувати до офісу, або залишити заявку на підключення до послуги Кабельного телебачення на сайті Компанії.

За наявності технічної можливості та розташування адреси в Зоні покриття Мережі Вас буде підключено до послуги Кабельного телебачення.

Підключення проводиться в зручний для Вас час за вказаною адресою та за наявністю необхідних для підписання Договору документів. По закінченню підключення Ви повинні прийняти роботи, підписати Акт виконаних робіт та укласти з Компанією Договір про надання телекомунікаційних послуг. Оплата за виконані роботи з підключення та за використані матеріали вноситься працівникам, які виконували ці роботи, або через установи банків згідно діючого на момент оплати Прейскуранту.

Перевірити можливість підключення та ознайомитись з покриттям мережі Ви можете в розділі Карта підключень

 

 

Які документи потрібно пред’явити для укладання Договору?

Фізичній особі для укладання Договору потрібно пред’явити: паспорт громадянина України або документ, що його замінює; ідентифікаційний номер.

 

 

Я змінюю адресу проживання, чи потрібно мені укладати новий Договір за новою адресою?

Ні, достатньо в офісі Компанії написати заяву з проханням змінити адресу надання Послуг. За наявності технічної можливості та розташуванням нової адреси в Зоні покриття Мережі, Компанія здійснює перепідключення Послуг безкоштовно в зручний для Вас час. При цьому Ви оплачуєте роботи та матеріали, використані (в разі необхідності) під час підключення за новою адресою.

 

 

Я орендую квартиру. Чи можу я скористатися Вашими послугами?

Так, Ви можете укласти Договір на надання послуг незалежно від місця реєстрації.

Ви можете мати кілька Місць надання Послуг, на кожне з яких оформлюється окремий Договір.

 

 

Я їду у відпустку. Як тимчасово призупинити надання послуги?

Вам потрібно в офісі Компанії написати заяву на тимчасове припинення отримання Послуги Кабельного телебачення (відключення) не менш ніж за 7 днів до моменту такого відключення.

Повторне підключення здійснюється безкоштовно за попередньою заявкою в зручний для Вас час та за відповідною заявою, написаної в офісі Компанії не менш ніж за 7 днів до моменту такого повторного підключення.

Абонентна плата за цей період не нараховується.

 

 

Я уклав Договір на себе. Хочу переоформити його на іншу людину. Що мені необхідно для цього зробити?

Можливо переоформити Договір на людину, яка є родичем по першій лінії. Переоформлення здійснюється в офісі Компанії при наявності двох осіб та документів, які підтверджують спорідненість.

 

 

Мене відключили від послуги Кабельного телебачення за борг. Як відбувається повторне підключення, та яку суму я маю сплатити?

Вам потрібно залишити телефонну заявку на повторне підключення та сплатити суму Абонентної плати та вартості повторного підключення згідно Прейскуранту.